Web ericojohee

WARNING!!! All MP3 posted here are my personal files and used for evaluation purposes only. Music downloads are intended to acquaint you with their music, not as a substitute for sales. Please support these artists by purchasing their ORIGINAL CDs.



Note:
I'm in progress of moving all content in this blog to,
http://myfavmp3.blogspot.com
Download link was removed in this blog and posted at,
http://mp3downloadlink.blogspot.com

Sunday, April 02, 2006

Iwan Fals - Ijinkan Aku Menyanyangimu




Andai kau ijinkan
Walau sekejap memandang
Kubuktikan kepadamu
Aku memiliki rasa

Cinta yang ku pendam
Tak sempat aku nyatakan
Karna kau telah memilih
Menutup pintu hati mu

Ijinkan aku membuktikan
Inilah kesunguhan rasa
Ijinkan aku menyayangi mu

Sayangku, ohhhh...
Dengarkanlah isi hatiku
Cintaku, ohhhh......
Dengarkanlah isi hatiku

Cinta yang ku pendam
Tak sempat aku nyatakan
Karna kau telah memilih
Menutup pintu hati mu

Ijinkan aku membuktikan
Inilah kesunguhan rasa
Ijinkan aku menyayangi mu

Sayangku, ohhhh...
Dengarkanlah isi hatiku
Cintaku, ohhhh......
Dengarkanlah isi hatiku

Bila cinta tak mungkin menyatukan kita
Bila kita tak mungkin bersama
Ijinkan aku tetap menyayangimu

Sayangku, ohhhh...
Dengarkanlah isi hatiku
Cintaku, ohhhh......
Dengarkanlah isi hatiku
Sayangku, ohhhh...
Dengarkanlah isi hatiku
Aku sayang padamu
Ijinkan aku membuktikan

Download (right click and save file as...)

No comments: