Web ericojohee

WARNING!!! All MP3 posted here are my personal files and used for evaluation purposes only. Music downloads are intended to acquaint you with their music, not as a substitute for sales. Please support these artists by purchasing their ORIGINAL CDs.



Note:
I'm in progress of moving all content in this blog to,
http://myfavmp3.blogspot.com
Download link was removed in this blog and posted at,
http://mp3downloadlink.blogspot.com

Sunday, April 30, 2006

Iwan Fals - Aku Bukan Pilihan




Kini kumengungkap tanya
Siapakah dirinya
Yang mengaku kekasihmu itu
Aku tak bisa memahami

Ketika malam tiba
Ku rela kau berada
Dengan siapa kau melewatinya
Aku tak bisa memahami

Aku lelaki tak mungkin
Menerimamu bila
Ternyata kau mendua
Membuatku terluka
Tinggalkan saja diriku
Yang tak mungkin menunggu
Jangan pernah memilih
Aku bukan pilihan

Selalu terungkap tanya
Benarkah kini ada
Wanita yang kukenal hatinya
Aku tak bisa memahami

Aku lelaki tak mungkin
Menerimamu bila
Ternyata kau mendua
Membuatku terluka
Tinggalkan saja diriku
Yang tak mungkin menunggu
Jangan pernah memilih
Aku bukan pilihan

Tak perlu kau memilihku
Aku lelaki, bukan untuk dipilih

Aku lelaki tak mungkin
Menerimamu bila
Ternyata kau mendua
Membuatku terluka
Tinggalkan saja diriku
Yang tak mungkin menunggu
Jangan pernah memilih
Aku bukan pilihan

Aku lelaki tak mungkin
Menerimamu bila
Ternyata kau mendua
Membuatku terluka
Tinggalkan saja diriku
Yang tak mungkin menunggu
Jangan pernah memilih
Aku bukan pilihan...

Download (right click and save file as...)

No comments: