Web ericojohee

WARNING!!! All MP3 posted here are my personal files and used for evaluation purposes only. Music downloads are intended to acquaint you with their music, not as a substitute for sales. Please support these artists by purchasing their ORIGINAL CDs.



Note:
I'm in progress of moving all content in this blog to,
http://myfavmp3.blogspot.com
Download link was removed in this blog and posted at,
http://mp3downloadlink.blogspot.com

Sunday, January 29, 2006

Warna - Dalam Hati Saja




Kau pernah katakan rasa rindu
Semua hanya padaku
Kau juga ungkapkan rasa sayang
Tuk yakinkan hati ini

Mengapa kini tiada
Sehangat seindah dulu...?

Chorus:
Andai rasa itu pergi
Salahkah aku dengan s'gala anganku?
Andai rasa itu hilang
Biarkan aku rasakan indah cinta
Dalam hati saja...

Mengapa kini tiada
Sehangat seindah dulu...?

Repeat Chorus:

Kucoba menghapus bayang-bayang
Masih ku bertanya
Adakah arti aku menunggu
Bila semua kini tak menentu?
Kuragu...

Salahkah aku dengan s'gala anganku?
Andai rasa itu hilang
Biarkan aku rasakan indah cinta
Dalam hati saja...

Repeat Chorus:

Indahnya cinta dalam hari saja...

Download (right click and save file as...)

No comments: