Web ericojohee

WARNING!!! All MP3 posted here are my personal files and used for evaluation purposes only. Music downloads are intended to acquaint you with their music, not as a substitute for sales. Please support these artists by purchasing their ORIGINAL CDs.



Note:
I'm in progress of moving all content in this blog to,
http://myfavmp3.blogspot.com
Download link was removed in this blog and posted at,
http://mp3downloadlink.blogspot.com

Sunday, December 04, 2005

Iwan Fals - Mata Dewa




Di atas pasir senja pantai kuta
Saat kau rebah di bahu kiriku
Helai rambutmu halangi khusukku
Nikmati ramah mentari yang pulang

Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa

Aku berdiri tinggalkan dirimu
Waktu sinarnya jatuh di jiwaku
Gemuruh ombak sadarkan sombongku
Ajaklah aku wahai sang perkasa

Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa

Yang menangis tinggalkan diriku
Yang menangis lupakanlah aku
Yang menangis tinggalkan diriku
Yang menangis lupakanlah aku
Senja di hati

Lidah gelombang jilati batinku
Belaian karang sampai ke jantungku
Hingga matahari ajak aku pergi
Kasihku tulus setulus indahmu

Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa
Seperti mata dewa

Yang menangis tinggalkan diriku
Yang menangis lupakanlah aku
Yang menangis tinggalkan diriku
Yang menangis lupakanlah aku
Senja di hati

Seperti mata dewa...
Senja itu...

Download (right click and save file as...)

No comments: